reklama

Bulldozer Soccer - malé buldozéry a veľa zábavy vo dvojici

Bulldozer Soccer je originálna 2D hra pre dvoch napísaná v Jave, kde sa hrá s dvomi buldozérmi, desiatimi loptičkami a na dve brány. Cieľom je ako inak nastrielať s buldozérom čo najviac gólov. Ak máte chvíľu volného času a herne naladeného parťáka nablízku neváhajate si zahrať. Stačí mať nainštalovanú Javu aspoň verzie 1.5 a kliknúť na tento link Play now Veľa zábavy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Cervený buldozér práve dáva gól
Cervený buldozér práve dáva gól 

Práve niekedy v týchto dňoch prejde rok odkedy som dokončil svoju prvú(a zatiaľ aj poslednú) počítačovú hru s reálnou hrateľnosťou. Nápad buldozérikov hrajúcich futbal vznikol pri testovaní fyzikálneho enginu na ktorom je hra založená(http://www.cokeandcode.com/phys2d/). Najprv som si skúšal pridať nejaké guličky. Potom som pridal štvorec a dorobil mu ovládanie. Samozrejme, že mi nedalo a skúšal som zo štvorcom rozrážať guličky. Ďalej som bol zvedavý na dva štvorce proti sebe. A potom mi to bliklo a vymyslel som, že sa s tými štvorcami bude hrať futbal. Štvorce som kvôli lepšej hrateľnosti vylepšil na buldozériky a Bulldozer Soccer bol na svete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes budem stručný a nebudem sa rozpisovať o použitom fyzikálnom engine ani o tom, ako by sa podobné hry dali rýchlo zbúchať za pár dní takmer deklaratívnym spôsobom. Možno niekedy nabudúce :)).

Ovládanie je jednoduché: pravý sa pohybuje šípkami a nitro spúšťa ctrl, ľavý má wsad a nitro púšťa shiftom. Reštart hry(vrátenie loptičiek) spravíte písmenom R.

Javu si nainštalujete tak, že tu <http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp> kliknete na download pri Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5 a nasledujete inštalačné pokyny. Priemerne vzdelaný čitateľ sme by to mal zvládnuť. :))

Hru som bohužiaľ ďalej nerozvíjal, lebo nebol čas ani motivácia, ale aj teraz je celkom dobre hrateľná. Ľudia sa ma často pýtajú, že prečo to nespravím tak, aby sa to dalo hrávať po sieti. No, to by bolo asi tak 60 hodín práce s nejasným výsledkom. Možno neskôr.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Enjoy my work.

Ján Kmeťko

Ján Kmeťko

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom druhého ročníka Fakulty Informatiky a Informačných Technológií STU Bratislava a popri tom pracujem ako programátor vo firme PosAm s.r.o. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu